نظرات همسفران

نظر همسفران
ناهید

همسفر زیمبابوه بوتسوانا و زنگبار

چيزى كه براى من مهم بود این بود که برنامه‌هاى تور با نظم و دقت انجام شد. امير عزيز خيلى با مسئوليت هستند.
بخاطر آرامش و آسايشى كه در همه لحظات برامون فراهم كردى بى نهايت متشكرم.

مریم میرزایی

همسفر ژاپن

من هنوز از سفر ژاپن برنگشتم. سفری که برای من تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از زندگی لحظه به لحظه‌ای بود که نه گذشته ای بهم وصل بود نه آینده ای نگرانم. در کنار همسفرهایی که از شریک کردنشون تو این لحظات خوشحال بودم به جز آقای ضرابی :)))))) و بین ژاپنی‌هایی که حتی حواسشون بود نحوه‌ی درست شستن کف سر رو برات گذاشته باشن بغل دوش حموم. امیر خودش یکی از اون همسفرها بود و قطعاً دلیل جمع شدن اون آدما.

فریبا دهقان

همسفر ژاپن

سفر کردن با کسی که خودش عاشق سفر است و آداب سفر کردن رو می‌دونه خیلی دلچسب و خاطره‌انگیزه. از ویژگی‌های سفر ژاپن همسفرهای عالی با لیدر عالی (امیر جان) بود که همیشه قبل از سفر برنامه‌ریزی دقیق برای همه‌ی روزها داشت و معمولاً از همه‌ی لحظات سفر برای کسب تجربه‌ی اعضای تور استفاده‌ی بهینه می‌کنه. من به شخصه از امیرجان ممنونم بابت امنیت سفر و همراهی‌شون در تک تک لحظات از شروع تا پایان سفر. ساعتم را در فرودگاه دبی جا گذاشتم، ایشون با پیگیری ساعت بنده را صحیح و سالم به من رساندند.

همسفر هند
نازیلا

همسفر هند

هند … کلمه‌ای که از الان به بعد وقتی به گوشم برسه قطعاً چشمام یهو بغضی میشه، قلبم یهو میریزه و دلم تنگ میشه برای اون روزهایی که در اون کشور گذروندیم. حالا کی باعث شد انقدر هند بین تمام سفرهایی که رفتم خاص و به یاد موندی بشه؟ قطعاً سیدامیر. جوری فضا رو برای ما مهیا کردی که ما مثل یک خانواده شدیم و منی که یه دختر تنها بودم کلی حس امنیت و آرامش بین همسفرا داشتم. و چقدر خوب چیدی و برنامه‌ریزی کردی که لحظه به لحظه‌مون پر از گردش و خوش‌گذرونی و صمیمیت بود. بهت تبریک میگم بابت این قدرت مدیریت و یکی از هدف‌هام اینه که بازم سفرهای گروهیم رو حتماً با سید برم.

نظرات همسفران
ستاره بسطامی

همسفر ژاپن (که از آمریکا به جمع ما پیوست)

ممنونم بابت این سفر جذاب. خیلی خوب و پر از تجربه بود. خاطره‌ی خوشی از همه‌ی همسفرها دارم. امیر هم لیدر صبور و مهربان و دقیقی بود. ژاپن هم بی‌نظیر بود و امیدوارم باز هم اونجا رو ببینم.

نظر همسفران
مسعود عظیمی

همسفر هند

من تجربه سفر تکی، گروهی، مجردی، متاهلی، خانوادگی، دوستانه، با تور، بی تور همه رو دارم. این سفر هندی که شما تور لیدرش بودی ۱۴ اُمین تجربه سفر خارجی من بود و البته بهترین. بابت تمام اون لحظه‌های خوبی که برای من و اون گروه ۲۰ نفره فراهم کردی، ازت ممنونم. من خودم به شخصه تمام اون لحظه‌های بی‌نظیر در سفر خاص و به یادماندنی هند رو مدیون توام. بمونی برامون بهترین تور لیدر دنیا

نظرات همسفران
مریم جعفرآبادی

همسفر اتیوپی و هند و کنیا و …

امیر رو از سال ۸۸ و از دوران دانشجویی می‌شناسم. در بین دوستان به سلامت نفس و اخلاق‌مداری شهره بود. این رو بگذارید کنار روحیه‌ی ماجراجویی، دنبال کشف ناشناخته‌ها بودن، آماده‌ی یادگیری، و علاقه‌مندی به تجربه کردن کارهای جدید، که همه‌ی اینها در او هست. جمع این ویژگی‌ها به شما این اطمینان خاطر رو میده که بتونید در سفر همراهش باشید و انتظار یک تجربه‌ی متفاوت رو داشته باشید. در ۵ سفر و ۱۰ کشور، اتیوپی، کنیا، اوگاندا، روآندا، تانزانیا، زیمباوه، بوتسوانا، زامبیا، عمان و هند همسفر او بودم و از صمیم قلبم آرزو می‌کنم هر کسی که شوق سفر داره پا در این مسیر بگذاره.

نظرات همسفزان
مهدی هاشمی

همسفر اتیوپی

من همه جوره سفری رو تجربه کرده‌بودم (با دوستان، خانواده، گروهی و حتی تور). بعد از حدود ۵۰ کشور این اولین بار بود تنهایی رفتم سفر و قرار بود با امیر عزیز اتیوپی رو بگردیم. با اینکه درجه‌ی سختی این سفر بالا بود، ولی بهترین و باارزش‌ترین سفر من تا الان بوده. به لطف امیر عزیز و مدیریت خوبش از هر ساعت و دقیقه و ثانیه برای ما خاطره‌ای زیبا و به‌یادماندنی به جا موند و امیدوارم عمری باشه و دوباره بتونم با امیر عزیز همسفر بشم.

نظرات همسفران
سارا کیانی

همسفر هند

ما به یک سرزمین تعلق نداریم….تکه هایی از وجود ما در سرزمین های مختلفه….یکی از این سرزمین ها بی شک هنده….سرزمین رنگ و نقش و نوا.
سفر با سید امیر موسوی، صرفا پرداخت مبلغی، گرفتن تور و رفتن و دیدن یک کشور دیگه نیست.
در این همراهی مفهوم سفر، اولویت امیره. و شروع تعاملی مثبت برای دوستی های دلپذیر روش امیره.
در هند شما فقط تماشاگر مکان ها نیستید، در این سرزمین شما روزها و ساعت هایی رو متفاوت، سبک بال و رها از همه انچه پیش از سفر داشتید، طی می کنید.
برای برخی از ما، آکشاردام سفری به درون و تاج محل بلوغی در ابراز و آغاز سفری به دنیایی سفید و زیبا در عشق و وفاداری بود.

نظر مسافران
فاطمه کهنسال

همسفر هند

وقتي فهميدم همسرم تور هند گرفته باورم نمی‌شد. نه از خوشحالی بلكه از روی ترس و استرس. سعی كردم چيزی به روی همسرم نياورم چون چند وقتی بود پيج امير تراول را دنبال می‌کرد و می‌گفت خیلی تورهای جذابی داره اولين سفری كه گذاشت حتما رزرو می‌كنم.
اما من پر از سوال بودم ، اين همه جا تو دنيا چرا هند؟! می‌تونیم با بچه بریم هند بريم؟ كثيفی و بوی بد رو چه كنم؟ و …
اما از زمانی كه وارد فرودگاه هند شديم دلشوره لحظه به لحظه جای خودش رو به يك احساس ناب داد كه تا به حال تجربه نكرده بودم.
با خون‌گرمی و مهربونی سيدامير حالا يه خانواده‌ی ٢٠ نفره بوديم كه داشتيم وارد سرزمين عجايب می‌شديم.
سفر هند مثل تراپی می‌مونه. يهو به خودت ميای و می‌بينی بعد از سفر يه آدم ديگه‌ شدی. اصلاً انگار جهان‌بینی آدم عوض می‌شه. در كنار همه‌ی جاذبه‌های تاريخی و طبيعی فوق‌العاده‌ای كه داره، شادی و رضايت از زندگی و پذيرش تفاوت در كمال احترام و آرامش مردم خيلی جذابه.
به نظرم هند هم مثل ايران نوعی از تبليغات منفی و سياه‌نمايی رو داره، چون ديده‌های ما از خيابون‌ها، مال‌ها و هتل‌ها و … بسيار متفاوت از شنيده‌ها بود.
مثلا هتل‌هايی كه هوشمندانه و در نهايت دقت نظر انتخاب شده‌بود، هتل‌داری‌شون بهتر از هتل ٥ ستاره‌ دبی بود.
اما شاه‌كليد اين تجربه خاص و طلايی قطعاً وجود سيدامير بود كه با نظم و درايت فوق‌العاده بهترين برنامه‌ريزی رو كرد و برای ثانيه به ثانيه وقت ما ارزش قائل بود و رفاقتی رو در گروه به وجود آورد كه قطعاً ارزشمندترين دستاورد اين سفر بود.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد